Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


Jeśli zakupiony towar posiada wadę fabryczną, możesz złożyć reklamację. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie indeksu produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Nailco ul. Wynalazek 2a lok. U3, 02-677 Warszawa

 4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię drogą mailową o wyniku postępowania reklamacyjnego:

  • Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni zrekompensujemy stratę poprzez zwrot poniesionej kwoty lub wymianę towaru na nowy.
  • Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie otrzymasz szczegółowy opis przyczyny odmowy uznania reklamacji, a w ciągu 7 dni odeślemy zareklamowany produkt.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, na zwrot towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany towar musi być pełnowartościowy, w stanie nienaruszonym (nie może nosić śladów używania), nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. W przypadku nie spełnienia tych warunków, towar nie zostanie przyjęty.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Nailco, ul. Wynalazek 2a lok. U3, 02-677 Warszawa 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki, po sprawdzeniu stanu odesłanego towaru, przy braku przeciwwskazań, przekażemy Ci informację mailową o akceptacji przyjęcia zwrotu i zwrócimy Ci jego wartość na podane przez Ciebie konto.

Jeśli przyjęcie produktu zostanie rozpatrzone negatywnie z przyczyn opisanych powyżej, w ciągu 5 dni roboczych przekażemy Ci informację mailową o przyczynie odmowy przyjęcia zwrotu oraz odeślemy zwracany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl